Świat 146 Ustawienia

Prędkość gry 1.25
Prędkość jednostek 0.8
Burzenie budynków Aktywne
Morale Aktywne (oparte na punktach)
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Aktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 2500 punktów)
Osady koczownicze ulepszone osady koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 8:00
Ochrona dla nowych graczy 7 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 20:1 przez pierwsze 30 dni
Flagi Aktywne
Farmienie Aktywne, ze zbieractwem

Jednostki

Łucznicy Nieaktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone.
Chłop Aktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 100 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1.25

Konfiguracja

Limit członków plemienia 60
Ataki na członków plemienia Odbywają się jak normalne ataki
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Nieaktywne
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Możliwość wyboru kierunku startu Aktywne
Warunki zwycięstwa Jedna z wiosek uniwersyteckich musi zostać rozbudowana do maksymalnego poziomu.
Data rozpoczęcia 11.09.19 12:00